Helletocht & NOJK

Helletocht
Door de Wielerclub De Lutte wordt op zondag 11 november a.s. weer de mountainbiketocht De Hellehond georganiseerd.

Start (omstreeks 08.30 uur) en finish (rond 13.00 uur) is bij de sporthal De Luttermolen.

De wielerclub heeft ons gevraagd om de kantine te bemannen zodat de deelnemers de gelegenheid hebben om iets te nuttigen vóór en/of na dat evenement. Het zal voornamelijk gaan om koffie en thee voorafgaand aan de start en na de finish.

Om de kantinedienst in te vullen vraag ik jullie hieronder aan te geven wanneer je beschikbaar bent om kantinedienst te doen op 11 november, graag aanmelden via antwoord op deze mail.

Er is bezetting nodig vanaf 07.00 uur (ongeveer 11 kannen koffie zetten om de posten onderweg te kunnen voorzien van koffie) tot ongeveer 14.00 uur (normaal gesproken is dan iedereen weer binnen en alles opgeruimd).

Ik stel voor dat de diensten worden verdeeld over 2x 3,5 uur:

Tijd Naam                     Naam                                                Naam                                                Naam
07:00-10:30                 Frans Blockhuis
10:30-14:00

Hopelijk melden zich voldoende vrijwilligers, zo niet dan zal een team worden aangewezen dat de diensten dient in te vullen.

NOJK
Onlangs is bekend geworden dat wij op zaterdag 5 januari 2019 weer de organisatie van de voorronde van het Nederlands Openclub Jeugd Kampioenschap (NOJK) mogen doen. Zoals jullie weten is dat een mooie gelegenheid om onze clubkas te spekken en daarbij kun je ook hele leuke wedstrijden meemaken. Meisjes C en meisjes CMV (mini’s) spelen bij ons in de hal. Onze meisjes C1 doet mee. Er is een voorlopige poule indeling voor 5 januari.

Velen hebben voorgaande jaren al meegeholpen bij dit evenement en ook deze keer hopen wij op een grote hoeveelheid aanmeldingen om mee te willen helpen bij de organisatie van dit NOJK.

Bij deze de oproep om zaterdag 5 januari 2019 alvast in jouw agenda te noteren en je aan te melden via antwoord op deze mail om te helpenop die dag.

Alvast dank voor jullie medewerking.